niedziela, 7 października 2012

You must be the change you want to see in the world...

Dzisiejszy dzień upłynął mi na spotkaniu z kolejna ciekawa postacią z Couchsurfingu...
Tym razem był to Anton-Ukrainiec ze Lwowa,mieszkający w pobliskim Varese.
Zabrał mnie na wycieczkę  rowerowa,podczas której pokrótce przedstawił mi swoja,jakże ciekawa, filozofie życiową...
1)jak w tytule posta

2)aktywność fizyczna jest bardzo ważnym elementem naszego codziennego życia(po czym przegonił mnie po wzgórzach i dolinach Varese,niespecjalnie sie przy tym męcząc;)

3)owoce są podstawa naszej diety,co za tym idzie Anton żywi się właściwie tylko nimi (co więcej opowiedział mi o swoim wujku,który żyje pijąc tylko soki i wygrzewając się na słońcu,wiec to chyba rodzinne;)
Ogólnie rzecz biorąc: bardzo pozytywna osoba...

Oto on:


i jego obiadokolacja;)

Kilka zdjęć z wycieczki...













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz